יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

מתי יש צורך בניקוי ביוב?

תשתית הביוב הביתית שלנו היא כזו שאין צורך לנקות אותה לעתים קרובות כל כך

תשתית ביוב ביתית היא תשתית חשובה מאין כמותה בעולם המודרני, כאשר אנחנו מקבלים זאת כמובן מאליו ולא מבינים זאת לעתים קרובות, עד אשר ישנה תקלה כזו או אחרת. הניקוז בחדרי השירותים, במקלחת ובפתחי הניקוז האחרים בבית שלנו – מאפשר לנו לחיות חיים היגייניים וסטריליים, ואנחנו צריכים לוודא שתשתית הביוב שלנו אכן תקינה ומאפשרת זאת לאורך שנים. אחד המפתחות לכך, שהוא אמנם לא צורך שכיח אך עדיין חשוב ביותר, הוא ניקוי ביוב – וננסה לסייע לכם להבין מתי יש בכך צורך.


מתי אנחנו צריכים לנקות את הביוב שלנו? האם יש לעשות זאת באופן שגרתי?

·         סתימה בקווי הביוב – כאשר ישנה סתימה בקווי הביוב, הדבר נוצר בדרך כלל כתוצאה מהצטברות של שומנים ולכלוך בתשתית הביוב, ואלה מתגבשים עד לכדי יצירת סתימה. במצב זה אין ברירה אלא לבצע ניקוי של תשתית הביוב, ויותר ספציפית – הזרמה של מים בלחץ גבוה בקווי הביוב ולאחר מכן גם שאיבתם. זהו מצב קיצון שעדיף לא להגיע אליו, אך עדיין במרבית המקרים זהו השלב שבו אנו מבינים שאנו חייבים לנקות את הביוב הביתי שלנו, וכך הדבר מתרחש באופן לא שגרתי.
·         ניקיון שגרתי – בכדי למנוע מצב שבו יש לנו צורך דחוף וקריטי לנקות את הביוב, בשל היווצרות של סתימה ושל הצפות בבית שלנו, אנחנו צריכים להקפיד לבצע ניקוי ביוב באופן שגרתי. כדאי לפנות לשירות של ביובית שיבצע זאת עבורנו בהיקף של אחת לשנה או שנתיים, וכך אנחנו מוודאים שלא יכולים להצטבר מספיק לכלוך וחומרים שומניים עד לכדי סתימה בתשתית הביוב שלנו. כך מונעים מעצמנו עגמת נפש לא מבוטלת.

כשצריך לנקות ביוב, יש להקפיד שהדבר מתרחש בצורה המקצועית ביותר ללא פשרות


כאשר יש צורך בניקוי ביוב, אנחנו צריכים לוודא שהדבר מתבצע בצורה היעילה והאיכותית ביותר שניתן לבצע זאת – כאשר חלק ניכר מכך הוא הפנייה לשירות מקצועי של ביובית שיודע לבצע זאת בצורה הסטרילית והמהירה ביותר עבורנו.